Cine a cumpărat a şi cîştigat cu Banca de Economii
Cine a cumparat a si cîstigat cu Banca de Economii S.A.
Banca de Economii SA doreste sa rasplateasca fidelitatea clientilor sai, dar si sa încurajeze utilizarea cardului VISA International pentru plata la comercianti. Un argument în plus al acestui fapt este campania de promotie „Cumparati si cîstigati”, ce s-a derulat în peroada octombrie 2006 – februarie 2007. La promotie au participat toti posesorii de carduri VISA, clienti ai bancii, care au folosit cardul pentru achitarea de produse si servicii la comerciantii din tara sau din strainatate.
Conditiile promotiei au fost simple: detinatorii de carduri VISA, eliberate de Banca de Economii SA, care au achitat prin intermediul cardului 5 cumparaturi în suma totala de 100 lei, au devenit în mod automat participanti la promotie. În fiecare luna a avut loc cîte o extragere, iar în urma a cinci extrageri, au devenit cîstigatori 56 de detinatori de carduri. 50 dintre ei s-au ales cu cîte un telefon mobil, alti 5 cu cîte un televizor, iar marele cîstigator cu un automobil.
Marele premiu, un autoturism Renault Clio 3, a fost cîstigat de doamna Snejana Nichiforteva din Chisinau, clienta a Bancii de Economii SA.
Marti, în incinta hotelului „Codru” din capitala, a avut loc ceremonia oficiala de înmînare a Marelui Premiu – automobilul de marca Renault Clio 3. Cheile de la masina au fost înmînate cîstigatoarei de catre presedintele Bancii de Economii SA, Grigore Gacikevici.
Snejana Nichiforteva, în vîrsta de 38 de ani, profesoara la Liceul bulgar „Vasil Levski” din capitala, s-a ales cu un automobil de toata frumusetea achitînd cumparaturile prin intermediul cardului VISA, pe care-l detine din luna septembrie anul trecut. „Despre promotia „Cumparati si cîstigati” auzisem, însa nu credeam ca voi deveni posesoarea unui asemenea premiu. Fiica mea de 6 anisori ma tot îndemna sa particip la promotie, însa eu eram convinsa ca un asemenea automobil nu-l poate cîstiga un om ca mine. Eu doar achitam cumparaturile de fiecare data prin intermediul cardului „VISA”, la cele doua supermarketuri din preajma casei. Am fost cu adevarat socata cînd m-au anuntat despre marele cîstig”, sustine Snejana Nichiforteva.
Promotia desfasurata de Banca de Economii SA a avut rezultate foarte bune, printre care consolidarea portofoliului de carduri al bancii. Astfel, a fost atins obiectivul campaniei, conform caruia Banca de Economii SA si-a propus sa încurajeze utilizarea cardului pentru achitarea cu ajutorul acestuia, la comercianti, a unor servicii si produse. „În perioada promotiei numarul cardurilor a crescut cu 61%, numarul operatiunilor cu cardul în punctele comerciale a crescut cu 112%, iar volumul operational – cu 180%”, a declarat presedintele bancii Grigore Gacikevici. În plus, numarul de carduri emise de banca a crescut în 2006 cu 50%, comprativ cu anul 2005, iar soldul mijloacelor banesti de pe conturile de card au crescut cu 65% si a depasit 110 milioane de lei.
Banca de Economii SA este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata cardurilor din Republica Moldova, detinînd o cota de 22 %. Acum la Banca de Economii sunt în circulatie peste 130 mii de carduri si este prima banca din Moldova care a atins cifra de 100 mii carduri active emise sub egida Visa International.